Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

First Post

Χμμμ... -_-
Ξεκινάω και κάτι καινούριο. Να δούμε πώς θα τα πάμε.

Λοιπόν, για όσους με ξέρουν - γειά σας και πάλι, και χαίρομαι που περάσατε να με δείτε.

Για όσους δεν με ξέρουν - Χάρηκα για τη γνωριμία, είμαι γνωστή ως Korkofilaki. Το κυριότερο που πρέπει να γνωρίζετε για μένα (γιατί έχει σχέση με όσα θα δείτε) είναι ότι είμαι καμμένη με τα anime - και ειδικά με το Dragonball. Καταλαβαίνω ότι αυτό φαίνεται κάπως περίεργο για κορίτσι, αλλά τι να κάνουμε, μ' αυτό ουσιαστικά μεγάλωσα. Άλλες σειρές που προτιμώ είναι οι Rurouni Kenshin, Fullmetal Alchemist, και Slayers. Να τις δείτε όλες. Τώρα. Αυτό το κάψιμο λοιπόν (και μια βίδα που εχω με τις μεταφράσεις) με οδήγησαν να αρχίσω να κάνω scanlations του manga. Να δούμε μέχρι που θα αντέξω.

Κάτι άλλο από μένα που θα βρείτε είναι τα επεισόδια της σειράς Slayers* με ελληνικούς υπότιτλους, αλλά προς το παρόν μόνο με torrent. Επειδή δε θέλουν πολλή επεξεργασία βγαίνουν γρηγορότερα από τα scanlations κι έτσι έχω καταφέρει προς το παρόν την 1η σεζόν και μια ταινία, τα οποία θα ανεβάσω εν καιρώ. Σχεδιάζω να συνεχίσω και πιο μετά μιας και έχω τα επεισόδια, βλέπουμε.

Όσον αφορά διάφορα άλλα sidequests που κάνω... αυτό είναι μυστικό. ^_^

Posts in Greek or English please.
Και τα greeklish δε μ' ενοχλούν.

*Μπορεί να ξέρετε τη σειρά όπως προβλήθηκε στην Ελλάδα: "Λίνα η Ξιφομάχος"... *facepalm*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου